Blogger Layouts

Superhero :)

Muhamad Nur Hafiz

Monday 27 August 2012

Kembali ......

Cinta aku hanya untuk kau Nur Hafiz 

assalamualaikum . dah lama tak update blog nih . dah bersawang dah ha . hahah . kisah lama menjadi kenangan dalam hidup aku . dan sekarang aku bangkit dengan kehidupan baru aku . Insya Allah segalanya dirancang akan dimakbulkan , aku hanya mampu rancang dan Allah menentukan segalanya . yang penting family aku barulah kekasih hati aku . Family segalanya buat aku dan juga kawan kawan aku . Nana , Mimi , beeng dan Cinta hati aku Nur Hafiz .





Ya , iloveyou , Nur Hafiz . Thank mendorong aku ke arah yang benar . Insya Allah aku kekalkan image nih . Walaupun kau kerja driver , tapi aku terima kau seadanya dan seikhlas hati aku . terima kasih jugak terima aku seadanya , sayang . Iloveyousomuch , sayang <3

No comments:

Post a Comment